طاهاطاها، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

گلهای زندگیمون... طاها و طنین

خواهر کوچولوت مبارکه

1391/3/8 8:50
نویسنده : مامان
328 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام طاها جونم...

خوبی مامانی...

یادته همش باهم کل کل داشتیم؟niniweblog.com

اسم نی نی چی باشه؟

طاها: آتنا

مامان: طنین

 

امروز طنین ما 5روزه شدniniweblog.com

 

 

روز اول که دیدیش... بیمارستان بودیم.

اول که اومدی، اومدی کنار تخت نی نی و خیره خیره نگاش کردی... بعد دیگه شروع شد...از روی تخت بیمارستان بالا و پایین میپریدی و تا تونستی شیطنت کردی

 

روز دوم...

تازه اومدیم خونه مامان بزرگ و تو توی حیازی که داشت نم نم بارون میومد منتظر ما بودی.... با اون بلوز قرمز خوشگلت...

تو اتاق که رفتیم اومدی بغلم و فقط ی بوس دادی و بعدش با بچه ها رفتی جوجه بازی

 

روز سوم...

تا از خواب پا شدی، دیدی طنین بغل مامان تو هست و داره شیر میخوره، گریه کردی و گفتی داره نی نی مامان و میخوره... ببرش اونور و بابای بزور تونست آرومت کنه و بیرون ببرت.

نزدیکهای ظهر ک شد و اسباب بازیهات دور و برت بودن، با تفنگ رفتی بالای سر دختر من و گفتی... میخوام تیرش بزنم... چقدر خندیدیم بهت

و بابا رفت خونمون.

 

روز چهارم و امروز...

نی نی تا ازخواب بیدار میشه... اول میاد بغل داداشی... بوسش  میکنه و دل داداشی رو حسابی میبره

 

امیدوارم روزهای خوشی و بازیتون زود زود برسه تا تو هم طعم همبازی داشتن و خواهر داشتن رو بچشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:22
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
mali
26 اردیبهشت 91 13:47
سلام خیلی مبارک باشه. خسته نباشید من شما رو از نی نی سایت پیدا کردم من هفته 17 بارداری هستم دو بار مجبور شدم سوماتریپتان مصرف کنم تو سه ماه اول. از دیشب دوباره سردرد لعنتی شروع شده برای همون دفعاتی که قرص خوردم خیلی نگرانم. اینبار رو می خوام تحمل کنم. می شه تجربتون رو در مورد مصرف قرص ها بگین ممنون می شم. طنین الان چطوره؟ راستی چه اسم قشنگی. به مبارکی و سلامتی.
mali
6 خرداد 91 21:10
salam. chera azatoon khabare jadidi nist lotfan biayn va up konin
خاله سارا
11 خرداد 91 1:03
دل خاله براتون یه ذره شده زودی بیاین پیشم کوچولوها طاها جون بیا خاله برات هواپیما درست کنه باهم بازی کنیم