طاهاطاها، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

گلهای زندگیمون... طاها و طنین

اولین کت و شلوار گل پسری

1391/11/8 0:24
نویسنده : مامان
687 بازدید
اشتراک گذاری

عروسی دایی جون 5شنبه هست.

قرار بود برم و برای گل پسری کت و شلوار بگیرم. مامان بزرگ فهمید و گفت باشه هدیه تولد از جانب من.

وای ک امروز چ روزی بود!

اینا رو مینویسم ک فردا روز ک بزرگ شدی، ببینی امروز چ بلایی سرمون آوردی

اما تو ملا عام نمینویسم... تو ادامه مطلب خاطرات امروز رو مینویسم

حالا عکسای نازت...

م

م

کت و شلوار پسرانه

عمرا اگر دست پسرم رو رو کنم... باشه براش بزرگ شد میگم تا شما فضولا ک اومدین ببینین چ خبر بوده،از رازهای پسرم خبر نشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

negash.ir
8 بهمن 91 0:38
سلام مادر گرامی با قالبها،عکسها،کلیپهاو صوتهای متنوع منتظر شما هستیم.
محمد
8 بهمن 91 0:46
سلام بوسسسسسسسس با حال بود منرو لينك ميكنيد
بابا
8 بهمن 91 20:43
پدرت رو به زور نمی تونن کت و شلوار تنش کنن .پسر هم نمی تونن بزور از تنش در بیارن.یه کم از بابات یاد بگیر تو قید و بند مباش .تیشرت سندل دو رکن جدا نشدنی.هه هه شوخی کردم برا 2 تا توم
مامان آیسانا
9 بهمن 91 16:31
دوباره سلام.
این نظر مخصوص طاهای گلمه.
خاله قربونت. ماشالله چه خوش تیپ. بیست. عالی.
انشالله کت و شلوار دامادیت عزیزم.
از چشم بد دور باشی آقا گل. برات همین الان وان یکاد خوندم.
دوستت دارم خاله جونم.


ممنون خاله ی نازنین
مامان منم مرتب از آیسانا جون تعریف میکنه و برامون از خاطرات خوب قدیم میگه
مامان آرش(هستی)
17 بهمن 91 12:19
سلام سحر جون
خوبی؟
هزار ماشاالله به طاها جون و همچنین طنین جون
خیلی دلم برات تنگ شده بود
به سارا جون هم سلام برسون
برات زندگی سرشار از آرامشی رو آرزو دارم


سلام عزیز من...
چ عجب از اینورا...
آرش جون من چطوره؟
دلمون براتون و برای اون روزای خوب تنگ شده
انشالله شمام سالم و سربلند باشین