طاهاطاها، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

گلهای زندگیمون... طاها و طنین

بازم عکس از زمستان سال 91

1391/12/2 1:46
نویسنده : مامان
422 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دل ما برای بابایی تنگ شده بود...

اینقدر ب مامان گفتیم تا مارو حاضر کرد و برد پیش بابایی

من ازبس اتاق بابایی برام عجیب و غریب بود، نگاه ب خود بابایی نکردم و حتی برام مهم نبود بغلش هستم یا نه، اما خوب اینور و اونور رو برانداز کردم تا خوب تو ذهنم بمونه...

برگشتیم و مامان حسابی ازمون عکس گرفت!!!1

2

 

تو حیاط مجتمع نشستیم...

من سویچ دارم و طاها ی شکلت خیلی خیلی خوشمزه... ب منم نداد بخورم!

3

4

5

 

اینم طاها جون درحال بازی تو محوطه!

6

7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهسا
6 اسفند 91 15:50
الهی فدای بچه ها بشم من
ماشالله طاها چقدر بزرگ شده و مشالله به تو ک اراده کردی و دومی رو آوردی




خواهش میکنم عزیزم...