طاهاطاها، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

گلهای زندگیمون... طاها و طنین

ناراحتی مامان

1390/9/8 8:40
نویسنده : مامان
348 بازدید
اشتراک گذاری

امروزها دلم خیلی گرفته!

پسر گلم، پسر خوشگلم ک هر روز از دیدنش لذت میبردم و میبرم دوتا دندون خرگوشی جلوش رو از دست داده.

اصلا هم معلوم نیست ک چرا دندوناش خراب شدن

فقط هم همون 4تا دندون بالاش...

ی روز عصر توی خونه بودم و تنها...

دیدم گریه کنون اومد پیشم و دیدم، ای وای... دندونش شکسته

ب زمین و زمان گیه کردم و خدا رو شاهد گرفتم ک خیلی مراقبش بودم و تا میتونسم گریه کردم و دعا کردم ک خواب بوده باشه، اما نبود و دندونش شکسته بود.

هفته پیش هم مثل همیشه داشت شیطنت و بپر بپر میکرد ک افتاد و دهنش پر از خون.... و بله... دندون دومش هم ک سست بود شکست

خدایا...

چرا این بلاها سر گل من میاد!

 

خداحافظ دندونای خوشگل....

دندون خرگوشی...

دندونای ناز...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
11 اسفند 90 8:21
تفلد تفلد تفلدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی می بوسمممممممممممممممممممممممممممممممممت از راه دور به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان چشم عسلي
11 اسفند 90 10:16
عزيزم خيلي ناراحت شدم ولي كاريه كه شده انشالله دندوناي دائمش هميشه سالم باشند تولد گلكت هم مبارك زودتر آپ شو
رادین عشق زندگی
11 اسفند 90 21:53
الهی عزیزم تولدت مبارک عزیز دل